Poprawa wyników sprzedaży i obsługi posprzedażowej

Wzrost wydajności we wszystkich obszarach sprzedaży i obsługi posprzedażnej

Pozyskiwanie klientów i wzbudzanie ich lojalności na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym to sztuka i nauka. Nasi eksperci chętnie dzielą się swoją wiedzą w tej dziedzinie, korzystając z metodologii DEKRA Advanced Blended Coaching (ABC). Niezależnie od tego, na czym koncentruje się Twoja sprzedaż, naszym celem jest trwała poprawa wyników.

Nawet marginalne usprawnienia przekładają się na znaczne zyski w zakresie sprzedaży i obsługi posprzedażnej, pomagając wyprzedzić konkurencję. Nasze usługi poprawy wydajności dotyczą każdej kategorii produktów, od nowych i używanych pojazdów i sprzedaży flotowej po obsługę posprzedażną, części i wydajność warsztatu.
Wykorzystując metodologię DEKRA ABC, która łączy wybór metod wirtualnych i interwencji na miejscu, możemy dostosować nasze sesje coachingowe i szkoleniowe do potrzeb naszych partnerów. DEKRA ABC jest elastyczna i ukierunkowana, umożliwiając pracownikom konsekwentne zaangażowanie i otrzymywanie na czas informacji zwrotnych w celu bardziej zrównoważonej poprawy. Ta sprawdzona metodologia przewyższa konwencjonalne metody pod względem wydajności i skuteczności oraz zapewnia znaczny zwrot z inwestycji.