Poprawa jakości obsługi klienta

Przekraczanie oczekiwań klientów, dzięki ukierunkowanemu rozwojowi sieci sprzedaży

Sektor motoryzacyjny stoi w obliczu bezprecedensowych wyzwań, ale sprzedaż nie musi ucierpieć, jeśli firmy postawią satysfakcję i doświadczenie klienta w centrum procesu. Przejście na ten nowy kierunek musi wiązać się z dostosowaniem zarówno procesów offline, jak i online oraz obejmować wszystkich pracowników mających kontakt z klientem.

Sprzedaż samochodów przechodzi zmiany na wielu frontach, w tym w interakcjach z klientami. Media społecznościowe, cyfryzacja i szereg nowych technologii zakłócają tradycyjne sposoby kupowania i sprzedawania samochodów.
Wgląd i wsparcie doświadczonego partnera zewnętrznego może pomóc w zapewnieniu, że personel sprzedaży włączy płynnie i skutecznie do swoich procesów nowe kanały sprzedaży i nacisk na doświadczenia klientów. Jako specjaliści w sektorze motoryzacyjnym, trzymamy rękę na pulsie rynków i trendów branżowych, a także dysponujemy narzędziami i wiedzą, które pomogą Twojemu zespołowi sprostać tym wymaganiom.

Twoje korzyści:

  • Sprzedaż samochodów przechodzi zmiany na wielu frontach, w tym w interakcjach z klientami.
  • Media społecznościowe, cyfryzacja i szereg nowych technologii zakłócają tradycyjne sposoby kupowania i sprzedawania samochodów.
  • Wgląd i wsparcie doświadczonego partnera zewnętrznego może pomóc w zapewnieniu, że personel sprzedaży włączy płynnie i skutecznie do swoich procesów nowe kanały sprzedaży i nacisk na doświadczenia klientów.
  • Jako specjaliści w sektorze motoryzacyjnym, trzymamy rękę na pulsie rynków i trendów branżowych, a także dysponujemy narzędziami i wiedzą, które pomogą Twojemu zespołowi sprostać tym wymaganiom.

Nasze podejście:

Nasi eksperci przeprowadzają kompleksową, dogłębną analizę dla dealerów w sektorze motoryzacyjnym. Obejmuje ona badania kulturowe, tworzenie profili osobowych, analizy środowiska pracy, oceny online i w terenie oraz dokumentację. Na podstawie wyników proponujemy plan działania SMART i przeprowadzamy dostosowane do potrzeb szkolenia wewnętrzne, aby uwrażliwić pracowników na doświadczenia klientów. Ponadto pracownicy otrzymują przewodnik po najlepszych praktykach i zestaw narzędzi, które pomogą im spełnić, a nawet przekroczyć oczekiwania klientów. Coaching, narzędzia programowe oraz plan ciągłego doskonalenia i monitorowania to tylko niektóre ze sposobów, w jakie pomagamy osiągnąć niezachwianą satysfakcję i lojalność klientów.

Dlaczego DEKRA?

  • Od dawna jesteśmy ważnym partnerem przemysłu motoryzacyjnego i doskonale znamy ten sektor oraz związane z nim wyzwania.
  • Jesteśmy ekspertami w optymalizacji kultury korporacyjnej, zdolnymi do zapewnienia zarówno wnikliwej analizy, jak i angażujących instrukcji.
  • Specjalizujemy się w rozwiązaniach opartych na nauce w celu poprawy satysfakcji klientów i kultywowania trwałych relacji z klientami.