Doradztwo w zakresie remarketingu dla flot
Doradztwo w zakresie polityki handlowej, sprzedaży i remarketingu używanych pojazdów
Wyniki sprzedaży używanych pojazdów silnie wpływają na rentowność producentów pojazdów, firm wynajmujących krótkoterminowo, leasingodawców długoterminowych i innych graczy na rynku mobilności.
Dlatego menedżerowie flot polegają na DEKRA i jej znaczącym doświadczeniu w remarketingu pojazdów używanych, a co za tym idzie, na ich zdolności do pomocy klientom w określaniu ich polityki handlowej.
Informacje o usługach doradczych w zakresie remarketingu dla flot
Eksperci DEKRA doradzają klientom w zakresie polityki handlowej, promocji i dostosowań remarketingu używanych pojazdów w celu optymalizacji rotacji zapasów i wartości rezydualnej.
Korzyści dla naszych klientów z doradztwa flotowego na koniec okresu i remarketingu obejmują:
- Roczna polityka handlowa.
- Miesięczny plan działań marketingowych.
- Programy lojalnościowe.
- Analityka danych.
Polityka handlowa
Konsultanci DEKRA pomagają naszym klientom w określeniu strategii dotyczącej używanych pojazdów. Aby być skutecznym i osiągać cele w obszarze remarketingu, co roku konieczna jest dogłębna ocena wyników i szeroko zakrojona analiza aktywności pojazdów używanych w celu zdefiniowania lub dostosowania strategii. Nasza usługa doradcza proponuje roczne podejście oparte na dwóch osiach:
- Dostarczenie ogólnej analizy działalności.
- Realizacja zapasów i sprzedaży a prognoza.
- Sprzedaż sieciowa i pozasieciowa.
- Wydajność odsprzedaży na produkt.
Na podstawie tej analizy nasi eksperci udzielają klientom rekomendacji, aby wszystkie decyzje, działania i kierunki zmierzały do lepszych wyników w następujących obszarach:
- Prognoza wolumenu, mix produktów, planowanie floty i defloty.
- Globalna polityka i szacunkowy roczny plan kanałów.
- Propozycja zmiany relacji i organizacji: budowa cen, program lojalnościowy, komunikacja handlowa, proces zakupowy, finansowanie, administracja sprzedażą.
- Główne kierunki na nadchodzący rok.
Korzyści dla naszych klientów z usług DEKRA w zakresie polityki handlowej obejmują:
- Bardzo doświadczony partner.
- Ustrukturyzowane, zorientowane na wyniki know-how.
- Wyczerpujący i obiektywny obraz Twojej aktywności remarketingowej.
Kampanie sprzedażowe
Konsultanci DEKRA pomagają naszym klientom osiągać sprzedaż używanych pojazdów B2B i cele budżetowe z pomocą naszych ekspertów ds. remarketingu. Kampanie sprzedażowe są przeznaczone dla producentów pojazdów i firm leasingowych, którym zależy na określeniu miesięcznych taktyk remarketingu używanych pojazdów.
Nasi konsultanci dbają o to, aby klienci rozpoczęli miesiąc od działań marketingowych i handlowych idealnie wpisujących się w ich cele. Zawsze proponujemy comiesięczne spotkania twarzą w twarz w celu:
- Analizy miesięcznej biznesowych KPI: zapasy, starzenie się, sprzedaż, zapasy kontra sprzedaż, wsparcie sprzedaży, wartości rezydualne, aby zidentyfikować słabe wyniki i problemy z zapasami.
- Rekomendacji planu działań handlowych w celu przyspieszenia rotacji zapasów i osiągnięcia miesięcznego celu.
- Po zatwierdzeniu planu działań handlowych możemy przejąć całą komunikację handlową i działania sprzedażowe.
Rozwój kanałów sprzedaży
Wraz ze wzrostem aktywności odkupu, możliwości zakupowe sieci marek mogą ulec nasyceniu. Dlatego producenci samochodów muszą zorganizować i opanować swoją działalność w komplementarnych kanałach nabywców.
DEKRA oferuje specjalistyczne usługi konsultingowe, które umożliwiają naszym klientom zdefiniowanie strategii remarketingu używanych pojazdów. Rozwinęliśmy szczególną wiedzę w zakresie rozwoju kanałów sprzedaży dedykowanych do sprzedaży ponad 550 000 używanych pojazdów w Europie każdego roku.
Nasi konsultanci zapewniają, że otrzymasz:
- Analizę danych sprzedażowych w celu określenia priorytetowych kanałów sprzedaży, które oferują najlepszą równowagę między wielkością sprzedaży używanych pojazdów, szybkością sprzedaży i wartością rezydualną w odniesieniu do typologii używanych pojazdów.
- Identyfikację wtórnych kanałów sprzedaży, które mogą wchłonąć dodatkowe ilości używanych pojazdów: sprzedaż transgraniczna, sprzedaż powinowactwa, firmy aukcyjne, handlowcy lokalni lub międzynarodowi i inni.
- Zdefiniowaną politykę biznesową i procesy sprzedaży używanych pojazdów do wtórnych kanałów sprzedaży, z poszanowaniem umów partnerskich zawartych z głównymi kanałami sprzedaży.
- Dostęp do systemu informatycznego Starfleet oraz procesów ułatwiających dostosowanie reaktywności ofert używanych pojazdów do najbardziej odpowiednich kanałów sprzedaży zgodnie z poprzednimi kryteriami.